Inleiding

Gedurende het afgelopen jaar ben ik, door de intensieve contacten met diverse Thomashuizen, geconfronteerd met een verscheidenheid aan computersystemen. Een aantal Thomashuizen heeft het goed voor elkaar, zij hebben hun computersysteem zo opgezet dat het een robuust en betrouwbaar onderdeel is gaan vormen van hun bedrijfsvoering.
Daar staat echter tegenover dat het computersysteem van het merendeel van de Thomashuizen niet de aandacht heeft gekregen die voor een professionele toepassing noodzakelijk is. Ik heb alle mogelijke combinaties van Windows en Microsoft Office gezien, waarbij een aantal zelfs met versies die bedoeld zijn voor thuisgebruik en die niet commercieel mogen worden ingezet.
In de meeste gevallen zijn er geen bewuste keuzes gemaakt, maar is er met goede wil en kennisgebrek een bepaalde configuratie ontstaan waarmee de zorgondernemer uit de voeten kon. Zodra er echter een tweede of zelfs een derde PC gebruikt wordt, ontstaan er onverwachte, ongewenste en vaak onverklaarbare problemen. Hoe laat je meerdere PC’s in een systeem samenwerken, hoe zorg je ervoor dat je computersysteem ook na een calamiteit nog bruikbare informatie kan leveren.
Ik begrijp wel dat de primaire aandacht uitgaat naar de bewoners, daar is het tenslotte allemaal om begonnen. De administratieve omgeving is daarbij een belangrijk hulpmiddel en kennisgebrek op dit gebied kan de bedrijfsvoering flink frustreren.

Onderhoudsservice

Wij willen op dat gebied een extra onderhoudsservice bieden. Thomashuizen, die meer grip willen krijgen op hun automatisering, helpen wij bij de opzet van hun ICT-systeem. Uitgangspunt daarbij is dat we zoveel mogelijk gebruik zullen maken software en diensten die vaak kosteloos of tegen lage vergoedingen vrijelijk beschikbaar zijn. Het gaat daarbij om software die zich in het verleden heeft bewezen en afkomstig is van gerenommeerde aanbieders. Daarbij kunnen wij inspelen op hele specifieke vragen, maar in eerste instantie willen we het richten op de volgende onderwerpen:

  1. Windows 10 optimaal inregelen
    • Instellen van een onderhoudbare structuur op de harddisk.
    • Instellen van de bestandsgeschiedenis.
    • Instellen van een systeem back-up.
  2. Instellen van Cloud-opslag met behulp van een gratis OneDrive account van Microsoft.
    • Instellen van een synchronisatie structuur.

We zullen deze zaken met u bespreken en vervolgens on-line uitvoeren. Daarna geven wij uitleg over hoe een en ander door u gebruikt kan worden.

Kosten van deze service

U kunt deze onderhoudsservice in de vorm van een strippenkaart bij ons afnemen. U koopt dan vooraf een vijftal ondersteuningsuren in en iedere keer dat u onze ondersteuning heeft aangevraagd bij een knelpunt, bespreken we hoe we dat knelpunt voor u kunnen oplossen en hoeveel tijd we daarvoor denken nodig te hebben. De hierboven voorgestelde acties zullen inclusief de uitleg tussen de 1 à 2 uur in beslag nemen.
De door ons bestede tijd verrekenen we dan met de strippen op de strippenkaart. Wanneer de strippenkaart verbruikt is, kan een nieuwe strippenkaart aangeschaft worden. Een strippenkaart verloopt niet. Uw voordeel is dat de uren van de strippenkaart tegen het gereduceerd tarief worden aangeboden. Een strippenkaart kost € 375,00, terwijl ons normale uurtarief € 95,00 is. Het tweede voordeel is dat er snel begonnen kan worden aan de oplossing van het knelpunt en er niet een tijdrovend offerte traject aan vooraf gaat.

Lees meer achtergrondinformatie

Oplossingen:

ntree AVOI-manager

AVOI-manager

Grip op en regie over graafwerkzaamheden

ntree Zelfroosteren zorg

Zelfroosteren zorg

Eenvoudig dienstroosters samenstellen

ntree Relatiebeheer

Relatiebeheer

Efficiënt adresbeheer met contactvoortgang

ntree No Cure No Pay

No Cure No Pay

Alleen betalen voor resultaat

ntree Webapplicatie ontwikkeling

Webapplicatie ontwikkeling

Altijd online werken

Laatste nieuws:

20-12-2017 PDOK lagen in de AVOI-manager

Sinds november werken de AVOI-manager gemeenten met de versie 2.1 van de AVOI-manager.…

04-12-2017 Plancard Zorg en de CAO's 2018

Al geruime tijd is de 2018 versie van Plancard Zorg beschikbaar. Plancard Zorg is met de…

09-10-2017 Dag van de openbare ruimte

Op 27 en 28 september 2017 stond NTREE Solutions onder de naam AVOI-manager op de beurs…

26-09-2017 Wij staan op de beurs Dag van de openbare ruimte

Morgen is het zover, dan staat AVOI-manager op "Dag van de Openbare Ruimte", op 27 en 28…

Referenties: