Op het gebied van office-ICT hebben wij veel ervaring in het vinden van de voor u best passende oplossing. De afgelopen 25 jaar hebben we diverse knelpunten helpen oplossen. Daarbij zijn hechte relaties ontstaan met onze klanten. Wij hechten aan een langdurige relatie met onze klant. Onze betrokkenheid is geen holle kreet, maar een motief om goede kwaliteit te leveren. Nut en noodzaak spelen daarbij een cruciale rol. Met Ntree heeft u een partner die met beide benen op de grond staat. Wij zijn daardoor goed in staat te bepalen welke ICT-technieken een meerwaarde inhouden en welke zeepbellen zijn. Als klant zult u optimaal profiteren van onze kennis en ervaring. Alleen dan kan automatisering meer worden dan een kostenpost en zal het u in staat stellen uw werkzaamheden efficiënter en effectiever uit te voeren.
Al bijna 25 jaar geleden werd "n-tree kantoorautomatisering" gestart. Aanvankelijk werden voornamelijk in-company-trainingen Lotus, Dbase en WordPerfect bij bedrijven, scholen en gemeenten georganiseerd. Computers hadden nog maar net de typemachines en typekamers verdreven.
Al snel werden de softwaretoepassingen (die tijdens trainingen als voorbeelden werden behandeld) als ‘maatwerk’ voor klanten ontwikkeld. Omdat maatwerk steeds weer ‘variaties-op-een-thema’ bleek te zijn, werd vanaf 1997 gewerkt aan ‘eigen softwareproducten’. Standaarden die de basis vormen voor efficiënt gebruik van software. Software die eenvoudig door ons kan worden omgetoverd tot gebruikersvriendelijke ‘precies-wat-we-willen’ software.
De lange ervaring komt ons nog dagelijks van pas. Naast kennis en ervaring, bieden wij producten die basis leggen voor de beste oplossingen voor office-werkprocessen. Een samenspel van softwaretoepassingen en doelgerichte training zorgt er voor dat gebruikers en software efficiënt worden ingezet in de office-ICT.
Historie
n-tree werd in september 1988 gestart door drie informaticadocenten. Het oorspronkelijke concept, "in-company trainingen met behulp van laptops", bleek succesvol. Het verkrijgen van de status 'Authorised Trainingscentre' van WordPerfect was de aanleiding voor de opzet van eigen trainingslocaties. De kracht van de WordPerfect programma's heeft nog jarenlang gewerkt als inspiratiebron bij de ontwikkeling van programmatuur.
Tijdens de trainingen bleek dat veel bedrijven worstelden met het probleem dat de gebruikte software zowel technisch als in gebruik nauwelijks gegevensuitwisseling toestond. Bovendien was het voor de argeloze softwaregebruiker in die jaren een crime om alle verschillende commando's te onthouden...
Behoefte aan maatwerk
Zo ontstond de software-ontwikkeling waarin de gegevensuitwisseling tussen verschillende toepassingen een belangrijke plaats in nam. Bedrijven hadden behoefte aan maatwerk om applicaties te koppelen, of uit te breiden met eigen wensen. De trainingen sloten hier uiteraard naadloos op aan.
Standaardprogramma's
In de loop der jaren bleken de maatwerkopdrachten veel overeenkomsten te vertonen. Iedere organisatie is uniek maar de behoeften lopen veelal parallel. Daarom ontwikkelde n-tree vanuit dit maatwerk een aantal standaardprogramma's, die inmiddels veel gebruikers kennen. Ook in deze programma's worden vaak weer bedrijfsspecifieke aanpassingen aangebracht; de wensen blijven zich ontwikkelen.
De programma's en het maatwerk worden gerealiseerd met behulp van de gereedschappen Delphi en Visual Basic. De toepassingen richten zich op documentenbeheer, dienstroosters en gegevensbestanden. Belangrijke elementen daarbij zijn gegevensuitwisseling met client-server databases (SQL-server, Oracle) en internetdiensten.
Sinds 1993 werkt n-tree vanuit Mijdrecht met een staf van programmeurs, consultants, trainers en hardwarespecialisten. In het leslokaal zijn eigentijdse trainingen mogelijk.
Sinds november werken de AVOI-manager gemeenten met de versie 2.1 van de AVOI-manager.…
Al geruime tijd is de 2018 versie van Plancard Zorg beschikbaar. Plancard Zorg is met de…
Op 27 en 28 september 2017 stond NTREE Solutions onder de naam AVOI-manager op de beurs…
Morgen is het zover, dan staat AVOI-manager op "Dag van de Openbare Ruimte", op 27 en 28…