Beschikaltijd over actuele en betrouwbare relatiegegevens

altijd over actuele en betrouwbare relatiegegevens

Managede ontwikkeling van uw zakelijke contacten

de ontwikkeling van uw zakelijke contacten

Deelalle relatiegegevens met uw collega's

alle relatiegegevens met uw collega's

U wilt:

  • actuele klant- en contactgegevens delen met uw medewerkers waardoor samenwerken pas echt mogelijk wordt,
  • zicht houden op de ontwikkelingen bij uw klanten,
  • over de informatie beschikken waarmee u uw klantcontact verder kunt uitbouwen,
  • klanten individueel maar ook groepsgewijs kunnen benaderen.

Relatiebeheer en contactvoortgang

n-Adres biedt u hiervoor de oplossing. Het ondersteunt u bij vrijwel alle communicatiemiddelen; of het nu telefoontjes, e-mails, brieven, mailingen of de social media zijn. Het is de centrale plek waarin u al uw klant- en contactgegevens vastlegt. U houdt daardoor altijd overzicht. Daarnaast krijgen u en uw collega’s inzicht in de status van een contact. Al snel bevat n-Adres een schat aan informatie en wordt daarmee een onmisbare spil bij de communicatie met uw klant.

Voordelen en mogelijkheden

  • Gegevens van zakelijke contacten vastleggen en delen.
  • Onbeperkt en snel groeperen met zelf te definiëren categorieën.
  • Contactvoortgang registreren en opvolgen.
  • Onderhoud foto’s en links naar hun activiteiten op de social media.
  • Eenmalig vastleggen, vervolgens overal en door iedereen te gebruiken.
  • Schaalbaar toe te passen tot meer dan 100 gebruikers en duizenden adressen.
  • Gegevens zijn per gebruiker te markeren voor gebruik met Outlook en smartphone.
  • Werkt naadloos samen met n-Office.
Download productsheet